Followers

Thursday, August 26, 2010

any idea?

entah lah, sepatutnye aku dah ade kt kamar tidur dah ni.
it's 1.25am 26.08.10
waa..!
esok dah la test for subject Cross Culture.
hm..dah bce cket tdy.
esok test ptg.
harap2 sempat buat last revision.
and harap2 dpat jawab dgn mudah and tenang.


Anyway, lately ni terlalu banyak
assingment yg aku dapat.
ditambah dan diserabutkan lagy dgn 
test2 nye..
waduhh!..

Ditambah pulak beban yg sebelum nie.
*personal problem aku.
tapi,
Alhamdulillah, setakat ni aku mampu tanggung 
lagy.
*Tuhan makbulkan doa aku supaya aku kuat hadapi 
segala dugaan dan cabaran yg DIA berikan

Hal aku dgn DIA pulak, 
belum settle lagy.
But skg ni hold on dulu
like this.
But , we still keepin' touch.
hurmm..
then now, 
SATU PENANTIAN 
pulak bagi aku.
Harap aku sabar and tabah hadapi semua ni,
Pasti ade hikmah nye 
sebalik ape yg berlaku ni.

Still be thankful because I can still
be able to breath 
and berpijak di bumi yg nyata.

Esok lusa mungkin there's a miracle for me kan.
Aku rindu la nak panggil dy,
nak bercakap and borakborak ng dy..
panggil dy *...
dy panggil aku ***...
hum...gurau-gurau and main lawan kira-kira..
sape cpt kira tambah or tolak number, dy yg menang.
HAHA!
mengarut je aku ni.
Dah xaxau agaknye.
hurm...
nilah yg org panggil "RINDU BAYANGAN".
*my fv song ble karoke! 


^^^^^^^^^     ^^^^^^^^^^     ^^^^^^^^^^^     ^^^^^^^^^^     ^^^^^^^^^^^      ^^^^^^^^^^


No comments:

Post a Comment