Followers

Friday, December 31, 2010

si Pakhiroh

Malam ni diambang tahun baru. dah 2 tahun berturut-turut aku sambut new year dekat Alor Star, Kedah masa study kat sana. Kali ni, tibe time aku berada di Kajang plak diambang tahun baru. Kalo dulu kt Kedah, aku rasa taknak sambut tahun baru kt sana, nak kt Kajang! Tapi bila aku dah tak duduk kt Kajang, sebok plak perasaan ni nak sambut tahun baru kt Kedah..huuhh (baru tau rindu Kedah kan..).hihi

Baru je lepas call Faa aka Pakiroh. HAHA (Faa, mmg saje je nak panggil nama kampong kau tu ;p)
Mmg rindu sgt-sgt nak lepak and bertukar cerita ng dorg2 ni. RINDU SANGAT-SANGAT! kan best kalo kita ade peluang utk dipertemukan semula (cewahh...gtew ayat aku, mcm org berchinta..haha).

 

 julingkan mata.. !

 
Pakiroh.
hahahahaha (gelak guling-guling)

Gila dah lama terpendam. Then tdy call dy ni, best prend aku ni, aku cite pasal kolar kt leher pn dah bergelak sakan! HAHA. Kalo nak ikotkan, tade la lawak mana benda tu, tp cmane ntah leh tergelak smpai terguling-guling.hahaha.....sakit perut aku kalo nak bercerita ng minah sorg nih, banyak sgt selekohnye ble bercerita. Bagai kain yg 2 meter boleh jd sepanjang 10 meter, kalo nak ditranslatekan kepada cerita yg kami borak. Banyak sgt perencah tambahan dalam masakan la katakan..or banyak sgt iklan kt TV org kata. haha!

*anda faham ke ape yg saya cuba sampaikan ni?haha buat2 paham jela ye.. :P

I LEB YU lah Pha !


4 comments:

  1. ooo..nm ye pakhiroh..
    hahahaha..bg ak gelak terguling gak leyh x?hohoho

    ReplyDelete
  2. mek::name mek tu bandar sgt r ek??huhuhuhuhuhu

    cah::ko penah jumpe kolar kat kening or kat pinggang??

    leb u too..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Mek : hahahha, tang Pakiroh ni mmg Faa marah cket kalo sebutannye salah.heheh

    Faa : HAHAHA, mmg la, pasai tu aku ckp kolar kt lehiaq! hahhaa

    ReplyDelete
  4. Salam...ingatkan dalam mesia ni, akak sorang jer nama pakiroh...ada geng rupanya. Kirim salam kat Pakiroh yer...

    ReplyDelete