Followers

Wednesday, March 16, 2011

katun jelmaan Faa, Dayah, Nad, & saya

Hahahaha...
pagy2 dah buat saya gelakkk je.. :D
pasai, when i opened je my blog dashboard ni, ade satu post drp mNm iaitu Dayah merangkap sahabat baik ataupun digelar bff sejati saya tu ...
(mak aih..tade panjang lg ke?)

haha, ape yg best nye ttg post ni, mengingatkan kembali zaman2 suka meronggeng dan makanan kegemaran kami semua masa "bersama2" kt aLoQ sTaq dlu.

Haa, p kt link SAYA Budak HINGUSAN ni utk baca post Dayah ni.

then mula lah saya daapt idea nak cipta jelmaan katun mereka2 ni.

tadAAAAAA.....

mNm : Dayah
Bulu mata Dayah ni lentik2 mcm katun tu
Milo : Nad
 Nad plak rambutnye pesen gtew
Faa fee foo
 yg ni sbb Faa nk g kelas dgn berbaju kurung and beg tu tambahan je hehe
cahcohceh : saya
yg ni, inspirasi dr katun Faa lukis utk watak saya

hehehe .
satu malam tu, saje la nk menconteng kertas. 
dah lama tak melukis ni (tu yg serabaiii je drawing)
pastu, ttbe lak terlukis mende ni.
hehehe. khas utk kawan2 ku.
pastu, dah lukis, tangkap gambar satu2, 
then hantar mms kt mereka ni satu per satu menggunakan no maxis baru saya.
cternye...Dayah ni tataw lg yg saya ade no maxis. baru beli la katekan..
ala nyahh..saje nk wat surprise..hehehhe 
(tu yg marah je kt saya tu :P)

To Faa & Nad plak, dah dpt gmbar tu..senyappp je..
mcm tade ape berlaku..hukhuk.. ='(  agak pilu la ketika tu ..


Dayah, hehe i lap u! u don't angry2 with me ok...

3 comments:

  1. haha...da agak da ni sume keje ko!
    da lame nk tulis entry psl katun 2 tp asek trlupe jer...2 br smlm post 2.
    i lap u too

    ReplyDelete
  2. yunk..u da curang pkai maxis..i nie student lagi...jrg bercredit ya....!

    aku sep taw pic comey alam maya ak tuh!

    luv u!

    ReplyDelete
  3. hahaha

    inilah dy gara2 rindu kt korg, secara tak sengaja menconteng kt kertas pon boleh terlukis katun jelmaan korg ni

    ReplyDelete