Followers

Friday, May 27, 2011

date dgn org lain

hahaha  saya nk date dgn org lain, tp unplanned punye pasai, date jelah ng mmbe sekolah si Melissa ni ha..
memula, plan nk date dgn Cik Sarah Atikah n Cik Kiah..ajak Amar Afro sekali hehe (mesti ingat i date ng boypren kan) tp semua plak ade hal last2 minute.

oke straight to da point lah.

Selesai pergi immigresen then service Pinky, shoot terus ke Mid Valley.

So bertemu lah dgn si Mel ni.. ajak tgk filem NUR KASIH THE MOVIE (dah lama nk tgk wayang baii!!)
Orang lain selalu je g tgk, saya plak jarang sekali ade kesempatan n teman nk pg tgk..huhu

here the shots guys!

Rhine and Mel 

posing2 sat kat bawah lobby tu..
ade pameran Pirates of the Caribbean kan




banyak tu harta karun ....



ni konon2 nak lambai org..nak naik kapal kt blakang tu ha



Nur Kasih The Movie time..hehehe



k sesudah tgk wayang, kt lobby bawah tu ade plak show..
it's a pirate show guys! hahaha



Thanks Mel sbb temankan..nnt kuar lg ye..syokk bangat!


oke lihat vdeo ni ye..just to share :)

video

lapaq..makan roti boy. the yummiest bun! huahhauauahuahaauahaa...

  

2 comments: