Followers

Wednesday, October 5, 2011

Betul2 Cinta & Hanya Sekadar Cinta



Salam.
Ececeh...pasal CINTA plak story nye arini . hikhik...
Bukan apa, pasal baru sebentar tadi berblog walking jap..pastu terbaca satu entry ni. Tajuk dy interesting...sbb...ahh korang baca la sendiri entry dy ye.. meh cni aku kasi link k.. blogger nye, Nurul badiah Lai :     orang yang benar mencintai kita dengan orang yang sekadar mencintai

 Oke da baca blom? 
 Yang dah baca baguihh la..
 So, entry tu pn mengingatkan aku jugak...cari org yg betul2 mencintai kita. bukan sekadar mencintai dan bagi  kata-kata yg manis n puitis kan..hehehe  p/s : TQ to blog writter Kak Badiah :)

pastu, satu lg link ni..from Asam.Garam.Gula , best jgk..sweet je ..haha..tapi bagi yg da sah berkawen la kan..(aku ni belom lg kawennye)  klik link ni ----> Cubit-Cubit Manja







 

p/s : bride to be to my lecturer, Miss Linie & Miss Nesma :)

2 comments:

  1. hurm benda cinta2 ni mcm2 kan. hope abg ipaQ is the rite person for u! happily ever after :)

    p/s: ehem2 abg ipaQ take note naaah. jge kanda i molek2 sket! (amaran keras) heeee...

    ReplyDelete
  2. mmg mcm2..
    amboi, siap amaran keras lg tu..hehe..Insha allah Dinda.. Doakan yg terbaik utk aku,kami , aku pn doakan yg terbaik utk ko k :)

    ReplyDelete