Followers

Tuesday, December 28, 2010

Laksa Sarawak

Today's dinner is laksa sarawak~ 
lala, thank you mother :)

khas utk Faa, sorry aku mampu tunjuk gambar je.
Nanti ade rezeki kau makan kt umah aku ye! :)

 
haa..ni lah Faa. My best best prend! ^_^
dy ni mmg suke & rajin memasak..
nah..hamek ni, khas utk kau.hehe
LAKSA SARAWAK 

 

 

 tp yg ni tak lengkap lgy, pasai telur dadar, udang rebus and sambal 
takde ..kalo ade, lgy melethopp!

bahan-bahan : 
-bihun
-perencah laksa sarawak
-telur dadar
-udang (direbus & dikupas kulit)
-daun bawang
-tauge
-sambal (dicampur belacan bakar)
-limau kasturi
-isi ayam (direbus)


Perencah laksa sarawak ni kt Sarawak je boleh dpt ye..hehe :P






5 comments:

  1. nk jgk...cm sedap je rase dy.x pn mkn laksa sarawak.

    ReplyDelete
  2. dayah, boleh2..
    nnti dtg umah aku, korang boleh rasa ek..
    utk kau sekali gmbar tu :) hehe

    ReplyDelete
  3. memang aku kena g sarawak kalo nk wat...wehhhhh..sedappppppppppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. :) MMG AKU DAH AJAK KAU PON KAN...

    ReplyDelete